loading...
جک و سرگرمی
عرفان ولی زاده بازدید : 13 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

واسه دوستم عکس ایمیل کردم زنگ زدم میگم فرستادمش واست

میگه یعنی الان تو ایمیلمه؟

پـَـ نه پـَـ الان دم در خونتونه ولی دستش به زنگ نمیرسه درو بزن بیاد بالا


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

به مامانم میگم:نمیخای واسه ما آستین بالا بزنی؟

میگه:پسرم زن میخوای؟

گفتم : پـَـ نه پـَـ گفتم آستیناتو بالا بزنی با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره

 


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

رفتم تو ماهی فروشی به فروشنده می گم :آقا یه ماهی قزل آلا بدین.

میگه : می خوای ببری ؟

میگم: پـَـ نه پـَـ اومدم واکسن هاری و کزازشو بزنم و برم


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

تو اتوبان گشت نا محسوس یه ماشینو گرفته بود

راننده ماشینه به پلیسه میگه :می خای جریمم کنی؟

پلیسه میگه: پـَـ نه پـَـ با دو تا همکارام میخاستیم گل کوچیک بازی کنیم یه یار کم داشتیم گفتیم مزاحم شما بشیم


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

کمیته انضباطی دانشگاه خواسته

رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید

اعصابم خورد سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم

میگه ناراحت شدید

پـَـ نه پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

یکی تو دانشگاه ازم پرسید ورودی چندی؟

گفتم ۸۵ همچین با تعجب گفت پس ترم اخری

گفتم پـَـ نه پـَـ ترم اولم ولی از آخر اومدم شروع کنم


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

یه شب یه یارو که نقاب زده بود با تفنگ جلوی یه دختره تو خیابون رو میگیره

دختره میگه:میخای پولامو بدزدی؟ی

ارو میگه: پـَـ نه پـَـ اومدم بهت پیشنهاد ازدواج بدم .چون دیر وقت بود گفتم مزاحم خانواده نشم


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

یکی از این سوسک کوچیکا از جلو پام رد شده یه دستمال از جیبم درآوردم

دوستم میگه میخوای بکشیش ؟

پـَـ نه پـَـ آبریزش بینی داره میخوام نریزه رو قالی


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

خانمم را بردم اتاق عمل سزارین،ماما میپرسه برای عمل اومدید؟

پـَـ نه پـَـ اومدیم نوزادا رو ببینیم یک خوشگلشو برای اتاق خوابمون انتخاب کنیم؟!


جدیدترین اس ام اس پ ن پ و جوک های پ ن پ 92


 

تو باغ وحش یه مار پیتون دیده میگه این ماره؟

میگم پـَـ نه پـَـ نخ دندون رستم که سیمرغ با قدرت جادویی بهش جون داده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام من تبلیغات شما را قبول میکنم. هر سخصی عضو شود جایزه هم می گیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سطح وبلاگ من راضی بودید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 1,208