loading...
جک و سرگرمی
عرفان ولی زاده بازدید : 12 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)


 اگه شبا خوابت نمی بره

اگه یه چیزی هست که مدام سکوت شبانه تو به هم می ریزه

اگه یه کسی مدام تو گوشت نجوا می کنه

اگه کلافه میشی از این همه نجوا و بی خوابی های شبونه

خوب میدونی مشکل چیه؟؟

باز پنجره رو باز گذاشتی پشه اومده تو اتاق

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


اگه نمیزاری بوست کنم

اگه نمیزاری نازت کنم

اگه نمیزاری بغلت کنم

حداقل بزار جیگرتو بخورم که

آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم

 

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


اگر بگم برات میمیرم

نفسم به نفست بنده

اگه بگم دوست دارم

بی تو داغ می کنم

.

.

.

واسم پفک می خری ؟

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


های ساری آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی!

هی آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو!

در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو!

الاغ میگم اس‌ام‌اس برات ندارم

حالا هی بخون !!!

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


چیه دیگه نمی خوای بدی ؟

توبه کردی؟؟؟؟؟؟

وقتی یه بار دادی دیگه نباید جا بزنی

دیگه حداقل روزی یه بار رو باید بدی

این قانون sms دادنه

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


اگه می دونستی دستای سرد من چقدر به گرمی دستات نیازمنده

اینقدر دست تو دماغت نمی کردی !!!

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


انا لله و انا الیه راجعون

.

.

.

ارسال کننده این پیام کشته مرده ی شماست

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


گفت بخواب خوابیدم

گفت وا کن واکردم

دردش رو تحمل کردم

خون اومد ترسیدم

.

.

.

آخه اولین باری بود که می رفتم دندون پزشکی

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


پسر نوح با بدان بنشت

.

.

.

حالا برو وضع خونه و زندگیشو ببین زن و ویلا و ماشین

اس ام اس جدید سرکاری 92

 


بیا مثل دوتا کبوتر پر بکشیم بریم روی بلندترین درخت لونه کنیم

بعد تو تخم بذار

.

.

.

من میرم گوجه می خرم یه املت با پدر مادر میزنیم به بدن

نظرت چیه ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام من تبلیغات شما را قبول میکنم. هر سخصی عضو شود جایزه هم می گیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سطح وبلاگ من راضی بودید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 1,202