loading...
جک و سرگرمی
عرفان ولی زاده بازدید : 11 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 می نویسم که دست از سرم بردارد

مالیخولیایی که از لمس آدم ها به سرم پناه آورده است
بی مهابای کسی که شک کند به سگ لرزه هایم …
بیهوده نیست که…
در جوهر خودکارم ادکلن ریخته ام ،
مبادا بوی گند تنهایی ام بالا بزند…
.
.
.
دیگر بهار هم سرحالم نمیکند
چیزى شبیه معجزه زلالم نمیکند
آه اى خدا مرا به کبوتر شدن چکار؟
وقتى که سنگ هم رحم به بالم نمیکند
.
.
یه وقتایی یه کسایی میان تو زندگیت…
که وقتی به پشت سرت نگاه می کنی…
تعجب می کنی که چجوری
تا قبل از اومدن اونا زندگی می کردی!!!!!×
.
.
.
فقط برای خودم هستم من ؛
خودِ خودم
نه زیبایم و نه عروسکی و نه محتاج نگاهی
برای تو که صورتهای رنگ شده را می پرستـی
نه سیرت آدمها را…..
هیچ ندارم
راهت را بگیر و برو
حوالی من توقف ممنـوع است
.
.
.
عشق کلید شهر قلب است،
به شرط آنکه…
قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود
.
.
.
هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان
“خــُسـرو” و “شیـــرین” . . . “لیـلی” و “مـَجنــون”
“رامیـن” و “ویـس” . . . “پیــرمــَرد” و “پیرزَن”
“تــو” و “اون” . . .
“مــَن” و “تــَنهـآیی
.
.
یه جوری برو که نبینمت،
یه جوری برو که صداتم نیاد
یه جوری برو قبل ِ مردنم،
آرزوهاتم به یادم نیاد…
.
.
.
تاریکی هـر چقدر سیاه باشد
نور ناخود آگاه ماه است که دل آن را میشکافت
خود را با تمام احساس به شفافی آب میرساند
تا خاک را با احساسش،با خود همراه کند…
تا نانی برساند بر دست آن گرسنه ای که…
زیبایی انسانیتش پشت زشتی روح دیگری پنهان شده
“”"و این زیبایی احساس توست
که همچون نور ماه میشکافت
عمق احساسم را تا مرا
به ” باوری پر از تو “برساند….
.
.
. اگر روزی ،
محبت کردی بی منت ؛
لذت بردی بی گناه ؛
بخشیدی بدون شرط ؛
بدان آن روز واقعا “زندگی” کرده ای
.
.
.
این رو بدون که:عشق فراموش کردن نیست بخشیدن است.گوش کردن نیست درک کردن است.دیدن نیست احساس کردن است.جا زدن نیست صبر کردن است.پس … چه دعایی کنمت بهتر از این:
خنده هایت از ته دل و گریه هایت از سر شوق
.
.
.
دل آدم ها به اندازه ی حرفشون بزرگ نیست ولی حرفی که از ته دل باشه می تونه آدم بزرگی بسازه پس از ته دلم میگم
دوست دارم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام من تبلیغات شما را قبول میکنم. هر سخصی عضو شود جایزه هم می گیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سطح وبلاگ من راضی بودید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 198
  • بازدید کلی : 1,220